عکس های بهاره رهنما و خانواده اش + بیوگرافی
نوشته شده توسط : محمد

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های بهاره رهنما Bahareh Rahnama و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۱۰ آذر ماه ۱۳۵۲ در شهر اراک می باشد.(۴۳ سال)تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است

 

بهاره رهنما

 

وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. او در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال ۱۳۷۵ با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به داستان نویسی نیز مشغول است.

بیوگرافی پیمان قاسمخانی

پیمان قاسم‌خانی متولد ۳۰ دی ماه ۱۳۴۴ در تهران است .او فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال ۷۵ با بهاره رهنما ازدواج نمود.

 

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/bahareh-rahnama.html





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: